Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben senin ne soracağını bilmiyorum."

Çeviri:I do not know what you are going to ask.

0
3 yıl önce

4 Yorum


ufukgenctu

I do not know what are you going to ask. Neden Yanlış?

0
Cevap ver1 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Burada yan cümlede "going to"nun kullanılması ne gibi bir planlamaya işaret ediyor? will kullanılabilir miydi? Hangisi daha uygundur?

-1
Cevap ver3 yıl önce

buttermuffin

"Are going to" planlanmış işler için kullanılır. "will" ise anlık kararlarda veya zannedilen durumlar için kullanılır.

0
Cevap ver1 ay önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada kullanım açısından bir fark olduğunu düşünmüyorum

-1
Cevap ver3 yıl önce