1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We read a menu."

"We read a menu."

Переклад:Ми читаємо меню.

July 1, 2015

18 коментарів


Vincent20044

А чому не може бути " ми читаєм це меню"?


Milkho

Фактично подібне не регламентовано правилами української мови. Таке зустрічається в деяких віршах, але лише для полегшення віршування. Рекомендую писати закінчення повністю.


Nordry

У реченні вжито неозначений артикль, тому Ви не можете конкретизувати, що читають саме "це" меню.


1yYC

У чому різниця між we і you?


SvetlanaBrz

we - ми, you - ти


karina-sofia

тому що we це ми а you це ти


RXiX1

У тому що we-це ми,а yoy-це ти або ви


GTjL6

Чому перед "menu" стоїть артикль


VladimirGa119021

То хіба не "ми читаємо це меню"?


DiankaCat1

Я просто крапку не поставила а воно зарахувало за помилку. Це обурливо


lilia_pet

Чому МИ??!!


valsoray

Тому що "We" це "ми"


VandaRoma

FireTankist, вам здалося, так як казали Read. Вам здалося, Нічого такого.


Vincent20044

Ми читаєм це меню. Чому так неправильно?


FireTankist

Нечесно, коли проходив тест мені казали We WEED menu!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.