Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Is it yours?"

Vertaling:Is het van jullie?

3 jaar gelden

10 opmerkingen


britteisco

Omdat jouw alleen komt als het your is. Komt er een s achter is het meervoud en dus ook jullie. Als het jouw was geweest zou het is it your zijn.

3 jaar gelden

MajaniBadusp

Is dit van jou? ipv het kan het dit zijn

2 jaar gelden

StefanieNobels

Ik vond ook dat is dit van jou kon ipv is het van jou

2 jaar gelden

Jildou11

Ik snap het niet wrm kan HAAR er niet tussen kan iemand me dat uitleggen?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

van haar = hers

2 jaar gelden

NienkeLurv

Yours is toch ook gewoon "van jou"?

11 maanden geleden

Thijs200

Waarom geen jouw

3 jaar gelden

Skyetje123

had ik ook echt raar ik had "is het van jouw?"en het was fout

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • De fiets is van jou
  • Het is jouw fiets

Jouw komt dus alleen voor een zelfstandig naamwoord.

2 jaar gelden

iertjep1

Aaaarg ik ga dit zowieso vergeten yours en zo

2 jaar gelden