1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Yesterday I finished the job…

"Yesterday I finished the job."

Fordítás:Tegnap befejeztem a munkát.

July 1, 2015

13 hozzászólás


Terebesi

A "tegnap elkészültem a munkával." ? Vagy ez nagyon helytelen?


Abenhakan

Nem, ez sem rossz.


Sztankay54

Ez egy idióta jelentésben ugyanaz az abbbahagyni és a befejezni


Harga

Ha csak abbahagytam, később még befejezhetem.


LszlSndor8

az, hogy elvégeztem a munkát nem jó?


corvusnotus

Tisztelettel kérdezem, hogy MIÉRT NEM JÓ az én fordításom:

"a tegnap befejeztem a munkát"

Ezzel szemben:

Tegnap befejeztem a munkát - amit a "megoldás ad.

Amennyiben a TEGNAPOT szeretném hangsúlyozni, akkor sem teljesen, jó a net válasz, mert akkor így kellene kinéznie: TEGNAP FEJEZTEM BE A MUNKÁT. ez így helyes is lenne....

ÁM: a BEFEJEZTEM igealakhoz a magyar nyelvben odakívánkozik az "A". A tegnap befejeztem a munkát....

Én a válaszomat helyesnek ítélem meg...

Üdv.

H.L.L.


barnak01

Felesleges a névelő a mondat elején. Tegnap befejeztem a munkát vagy Befejeztem tegnap a munkát. Ennyi elég, nem kell bonyolítani.


espontapon1

A magyar helyesirási elirásért miért kell forditási hibát jelezni?


Harga

Jelzik vele, hogy kerülendő.


kokenyesiedit

Nem tudom de nekem furan hangzik hogy a tegnap ele teszunk egy a betut. Az angol egyszeruen a szorenddel fejezi ki mit hangsulyoz. Szoban viszont ugy hangzik hogy jobban megnyomjak a hangsulyt ami eppen fontos. Hogy EN csinaltam meg tegnap a munkat.(nem a Rozi) Esetleg MEGCSINALTAM tegnap a munkat ( pedig nem akartam vagy nem kellett volna meg) vagy mint a szovegbe TEGNAP megcsinaltam a munkat( nem ma). De a teves a feltevesem javitsatok ki.


ocsibocsi47

Miért nem az alannyal (én) kezdődik a mondat?


vasvariistvan

Azért mert így a tegnap külön hangsúlyt kap. Ezért megfontolandónak tartom a fentebb látott megoldást: Tegnap fejeztem be a munkát.


PapaiAnnamaria

ha én csináltam, akkor az az én munkám volt, nincs utalás arra, hogy más helyett dolgoztam volna.A rendszer sokat kekeckedik, máskor olyan magyartalanságokat fogad el, hogy az égbekiáltó!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés