"The woman usually uses the cream from the kitchen when she makes food."

Translation:Kvinden plejer at bruge fløden fra køkkenet når hun laver mad.

July 2, 2015

5 Comments


SuzannaWaldorff

bruger sædvanligvis - er helt korrekt på dansk!!!!!!!

October 6, 2016

Beertje0

kvinden sædvanligvis bruger fløden fra køkkenet når hun laver mad. Why is this not correct?

July 2, 2015

[deactivated user]

    That would be correct as a secondary clause, but this is a main clause. The adverb has to come after the verb.

    July 2, 2015

SpeakDanish

    "Kvinden bruger sædvanligvis fløden fra køkkenet når hun laver mad" How come that doesn't work?

    August 31, 2015

alexanderbenh

    Why is "Normalt bruger kvinden fløden fra køkkenet når hun laver mad" not right?

    October 11, 2015
    Learn Danish in just 5 minutes a day. For free.