1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я черепаха."

"Я черепаха."

Переклад:I am a turtle.

July 2, 2015

9 коментарів


88kj

Чому "а" обов'язкова?


szOB2

Будь ласка, можете сказати у яких випадках артикль ставити, а у яеих ні?


Nordry

http://liuro.com.ua/artykl-v-anhlijskij-movi/ - ось тут доволі детально все пояснено :)


DayanaCat

Я теж хотіла б дізнатись...


4dKy

Чому завжди коли пишеш не приймає 'а', а тут вона обов'язкова!!!???


Andrijdovgij2006

Класно тепер я черепаха


nikson10

Артикль the ставиться перед визначеними іменниками


1994Denis

В wot Tortoise, тут turtle )

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.