Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Серпень - це місяць року."

Переклад:August is a month of the year.

0
3 роки тому

5 коментарів


ser-ts

Чому the year ?

1
Відповісти3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що "серпень" - це не місяць якогось деякого одного року (а саме це передає артикль "а"), серпень - це завжди частина року. Тобто тут розглядається "рік" як загальне поняття, тому The

3
Відповісти3 роки тому

vasiliymigovich

А куди дівся "it"?

1
Відповісти3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

а мав бути? :)

3
Відповісти3 роки тому

Dmy_S
Dmy_S

Як багато дізнаєшся невідомого про англійську мову. Нам тут усю дорогу втовкмачують, що "the" - це "цей", а тепер виявляється, що "the" - не тільки "цей", а ще й "any" чи "each"? "Ви не все про мене знаєте" (с)

0
Відповісти3 місяці тому