"Серпень - це місяць року."

Переклад:August is a month of the year.

3 роки тому

4 коментарі


ser-ts

Чому the year ?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що "серпень" - це не місяць якогось деякого одного року (а саме це передає артикль "а"), серпень - це завжди частина року. Тобто тут розглядається "рік" як загальне поняття, тому The

3 роки тому

vasiliymigovich

А куди дівся "it"?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

а мав бути? :)

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.