1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Серпень - це місяць року."

"Серпень - це місяць року."

Переклад:August is a month of the year.

July 2, 2015

5 коментарів

Спочатку топ-ланцюжки

ser-ts

Чому the year ?

July 2, 2015

Vinnfred

Тому що "серпень" - це не місяць якогось деякого одного року (а саме це передає артикль "а"), серпень - це завжди частина року. Тобто тут розглядається "рік" як загальне поняття, тому The


vasiliymigovich

А куди дівся "it"?


Vinnfred

а мав бути? :)


Dmy_S

Як багато дізнаєшся невідомого про англійську мову. Нам тут усю дорогу втовкмачують, що "the" - це "цей", а тепер виявляється, що "the" - не тільки "цей", а ще й "any" чи "each"? "Ви не все про мене знаєте" (с)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.