1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The churches"

"The churches"

Çeviri:Kiliseler

July 2, 2015

7 Yorum


SefaTrkolu1

Yine beni yaniltmadiniz bi kisi neden kilise var dinimizi unutuyoruz yazarmi diye baktim ama yazmayan bulamadim beni yaniltmayan yirdum insanı


Emre5530092121

ya knka kime ne anlatiyon işte bunlar böyle 1 kelimeye takılır din bekçiliği yaparlar. alayının allah belasını versin.


Selmanbgrynk

Dulingodaki öğretilen tüm dillerde aynı cümleler kullanılıyor.


DouhanTre

Adamlar boyle bir program yapip cami sorusumu sorucaklar sana sanki sende yap yasarsin belki dinini


ofs13

Hasta lan bunlar ateist eşcinsel yapımı ayfon kullanıp cami sorusu bekliyor enayiler :d


Tuna628980

fhdhegauhs yaşa be


MehmetAliBey7733

Are you churches head? :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.