"Thechurches"

Çeviri:Kiliseler

3 yıl önce

14 Yorum


SefaTrkolu1

Yine beni yaniltmadiniz bi kisi neden kilise var dinimizi unutuyoruz yazarmi diye baktim ama yazmayan bulamadim beni yaniltmayan yirdum insanı

1 yıl önce

Selmanbgrynk

Dulingodaki öğretilen tüm dillerde aynı cümleler kullanılıyor.

1 ay önce

ofs13

Hasta lan bunlar ateist eşcinsel yapımı ayfon kullanıp cami sorusu bekliyor enayiler :d

1 yıl önce

DouhanTre

Adamlar boyle bir program yapip cami sorusumu sorucaklar sana sanki sende yap yasarsin belki dinini

2 yıl önce

veestrom

Cehennemin kapıları .

5 ay önce

Kkkemmm

Kiliseleri desek olur mu çünkü orada zaten the takısı var

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, bu ancak cümle içinde kullanılıp cümlenin nesnesi olsaydı o anlama gelebilirdi, tek başına böyle bir anlam taşıması tuhaf olur

3 yıl önce

zlemZenk

Jkzöğ

1 yıl önce

zlemZenk

Jg.

1 yıl önce

nuredd0

The mosques

1 yıl önce

ayberk1122

mosque lu bişi ekleyin la dinimizi hatırlayakkk

2 yıl önce

FerdiIik1

Haklısın

2 yıl önce

hasanms59
hasanms59

içim dışım kilise oldu

2 yıl önce

Barisuzun1907

kilise, şarap, domuz eti ???? hiç cami, ayran, deve eti yok nedense.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.