1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Your father was a thief!"

"Your father was a thief!"

Translation:Via patro estis ŝtelisto!

July 2, 2015

12 Comments


Azalit

Oh yeah? Well your father smelled of elderberries!


Whoaholycow

"kaj via patrino laboris en la stratoj!"

kial Duo malafablegas?


RaidedbyVikings

cxu estas en la stratoj aux sur la stratoj?


Cambarellus

Via patro estis ŝtelisto...

Li ŝtelis la stelojn el la ĉielo por viaj okuloj.


Scott_MacGregor

Nun foriru, aŭ mi mokis vin duan tempon


QuentinLad1

Why not "Via patro estis ŝteliston" ?


RaidedbyVikings

why would it be? the verb esti does not cause the object of the verb to take on the accusative


AdamScott794079

This seems like a reference... Any help?


bonbonsalad

I'm inclined to say that I can recall a similar line from Pirates of The Carribbean.


ScottBoggs3

Would "via patro ŝtelistis" work?


High_Raccoon

vi ne povus iri plue, se vi ne ricevus viajn dokumentojn.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.