Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Normalde o masaya altıdan sonra gelir."

Çeviri:Normally he comes to the table after six.

3 yıl önce

6 Yorum


yesim.achir

Normally she comes to the table after six ... de var yani iki cumle dogru ama he ile olani kabul ediyor.bilginize sunulur

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de kabul, şıklı soruları lütfen okuyun hepsinde BÜTÜN DOĞRULARI işaretlemeniz gerektiği yazıyor zaten

3 yıl önce

kolumolu

ben bu sorunun türkçesin anlayamdım ki ingilizcesini yazayım :)

2 yıl önce

Nisa1183

Normally it comes after the desk after six. Bu neden olmuyor?

2 yıl önce

ersinturac

normalde, kim gelir? o gelir. (he comes.)

nereye gelir? masa-ya gelir.ayrıca burada bir yönelme olduğu için "to" kullanıyoruz.

ne zaman gelir? 6 dan sonra gelir. after six

özne -yüklem -nesne- yer- zaman sırasıyla yaz.

he comes to the table after six.

normally,usually ,sometimes, generally gibi daha bir çok sıklık zarfları var bunlar genelde fiilden önce kullanılır bazende vurgulamak için cümle başında da kullanılır.

ekle az önceki cümlenin başına " normally, (he/she/it) comes to the table after six" hepsi bu.

2 yıl önce

GurbuzKaym

Yanlışlıkla elim yanlış şıkka geldi

2 yıl önce