1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці коні їдять."

"Ці коні їдять."

Переклад:The horses eat.

July 3, 2015

6 коментарів


metalg1

these показує неправильно


maximuse91

The horses eating почему не правильно ?


Mykhailo33

Поясніть будь ласка коли вживати The, і This!


Vinnfred

У звичайному мовленні This - цей/ця/це, а the - артикль, що ніяк не перекладається. У цьому курсі, де вправи на граматику відсутні, the перекладається як цей, аби люди могли вивчити вживання артикля. У вправах на переклад з української обидва варіанти (the і this) повинні прийматись як правильні. Якщо не приймає, то повідомляйте про помилку, будь ласка


Igorwankor

'' (the і this) повинні прийматись як правильні. Якщо не приймає, то повідомляйте про помилку, будь ласка'' Ці коні їдять - this horses eat (вказало що не правильновжито this)


Vinnfred

А воно вжито неправильно. Запишіть собі: this - однина (цей), these - множина (ці); that - однина (той), those - множина (ті)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати