"Ona žádné sourozence nemá."

Překlad:She does not have any siblings.

před 3 roky

5 komentářů


IvanFoltan
IvanFoltan

Prečo nie je správne:"She has not any siblings."

před 3 roky

Nemesis_NaR

"She has no siblings" by říct šlo. Jinak se ale zápor pro sloveso "have" v jeho hlavním významu tvoří opravdu akorát s pomocným slovesem "do/does." Něco jiného to je, když je "have" pomocným slovesem - tedy typicky pro předpřítomný čas. Tam je pak zápor "I have not seen her."

Ale pro "have = mám" jenom s použitím "don't."

před 3 roky

Honza45

She does not have any siblings - já v tom vidím dva zápory. Je to skutečně správně?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Je. Ja vidim zapor jenom jeden ¨not¨. Dva zapory by byly treba ¨She does not have no siblings¨.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Asi je popleten tou napovedou na "any". Duo uprednostuje v napovedech ten preklad ktery se objevuje v hlavnim prekladu, tady "žádné". Zakladni vyznam slova "any" ale neni zaporny.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.