"Ona žádné sourozence nemá."

Překlad:She does not have any siblings.

July 4, 2015

10 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


IvanFoltan

Prečo nie je správne:"She has not any siblings."


Nemesis_NaR

"She has no siblings" by říct šlo. Jinak se ale zápor pro sloveso "have" v jeho hlavním významu tvoří opravdu akorát s pomocným slovesem "do/does." Něco jiného to je, když je "have" pomocným slovesem - tedy typicky pro předpřítomný čas. Tam je pak zápor "I have not seen her."

Ale pro "have = mám" jenom s použitím "don't."


Honza45

She does not have any siblings - já v tom vidím dva zápory. Je to skutečně správně?


kacenka9

Je. Ja vidim zapor jenom jeden ¨not¨. Dva zapory by byly treba ¨She does not have no siblings¨.


jgstcd

Asi je popleten tou napovedou na "any". Duo uprednostuje v napovedech ten preklad ktery se objevuje v hlavnim prekladu, tady "žádné". Zakladni vyznam slova "any" ale neni zaporny.


Jzibjj

Proč nejde doesn't have?


IvanKozuch

Proč není uznáno: She has no siblings."?


Honza45

Přečtěte si nahoře příspěvek od Nemesis_NaR


ZdenkaHora

Zadání by mělo znít : "Ona nemá žádné sourozence." Správný český slovosled.


Marie620621

V jinem pripade I have no brothers mi to vzalo. Tak v cem je toto jine

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.