1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How much will I receive?"

"How much will I receive?"

Fordítás:Mennyit fogok kapni?

July 4, 2015

15 hozzászólás


qbalint

Miért nem fogadja el, hogy Mennyit fogok én kapni?


Harga

Ez sem rossz, de duolingóé elterjedtebb, azt érdemes megtanulni.


vasvariistvan

Szerintem a személyrag és a személyes névmás együttes használata "zavarhatja".


karak74

Ezt egy angol vádlott is így kérdezi meg az ügyvédjétől? Úgy értem, hogy erre a fogalomra is kiterjed az angol mondat jelentése?


Abenhakan

Nem, ilyen kontextusban nem hallottam még.


oerno

Hányat fogok kapni miért mem jó?


tnyr1

How much will l receive


akiralyb

Hol van, hogy én?


Abenhakan

How much will "I" receive?


Harga

A magyarban pedig a ragozás (fogok) jelzi, hogy "én".


myplay5656

A válaszomat el kellene fogadni.


Papapaci

Teljesen ugyan azt írtam,amit ő írt,de az enyémet nem fogadta el. :)


karak74

Őszintén együttérzünk veled. Sajnos mást nem tehetünk, mert semmi konkrétumot nem adtál közre. Ha valóban, karakterről karakterre ugyanazt írod be, mint a helyes válasz, akkor elfogadja. Sőt, általában a fő megoldáson kívül több alternatív megoldást is el szokott fogadni. (Persze, csak aminek helye van.) Amúgy a kis-nagy betűk, illetve a mondat végi írásjelek nem érdeklik a rendszert. Viszont az ékezetek vonatkozásában nem épp béketűrő.


Harga

Ha beírod amit írtál, talán észrevesszük, hogy hol rontottad el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.