1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The operation is not simple."

"The operation is not simple."

Překlad:Ta operace není jednoduchá.

July 4, 2015

9 komentářů


RadekJa

OPERATION opravdu znamená ZDRAVOTNÍ OPERACE? Nemělo by to být SURGERY?

July 4, 2015

nueby

Opravdu je jeden z významů operation synonymní se surgery.

July 4, 2015

jgstcd

No, uplne synonymy nejsou. "Operation" je pocitalne, zatimco "surgery" je vetsinou nepocitatelne, a vyznamy nejsou presne totozne, ale myslim ze cestina je nerozlisuje.

July 5, 2015

ValaCZE

Čeština rozlišuje různé významy slova operace přidáním přídavného jména, takže např: policejní operace, chirurgická operace, atd....

July 5, 2015

jgstcd

Ja jsem to psal nepresne. Tady mluvim v obou pripadech jenom od tom co by se v cestine rikalo chirurgicka operace.

July 6, 2015

nueby

"Jeden z významů operation ... synonymní se surgery". To snad neznamená plná synonymita a shodné gramatické chování?

July 6, 2015

jgstcd

Blbe jsem se vyjadril. Chtel jsem tim rict, ze ty konkretni vyznamy ktere zdanlive jsou synomni ve skutecnosti nejsou.

July 6, 2015

JanMoravec4

chci se zeptat jestli by překlad ..''the operation is not easy'' byl správný .thanks

May 1, 2017

radhal

Napsal jsem MOT misto NOT ... nemuze to byt brano jako preklep?

June 6, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.