Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The operation is not simple."

Překlad:Ta operace není jednoduchá.

před 3 roky

9 komentářů


RadekJa

OPERATION opravdu znamená ZDRAVOTNÍ OPERACE? Nemělo by to být SURGERY?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Opravdu je jeden z významů operation synonymní se surgery.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

No, uplne synonymy nejsou. "Operation" je pocitalne, zatimco "surgery" je vetsinou nepocitatelne, a vyznamy nejsou presne totozne, ale myslim ze cestina je nerozlisuje.

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Čeština rozlišuje různé významy slova operace přidáním přídavného jména, takže např: policejní operace, chirurgická operace, atd....

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Ja jsem to psal nepresne. Tady mluvim v obou pripadech jenom od tom co by se v cestine rikalo chirurgicka operace.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

"Jeden z významů operation ... synonymní se surgery". To snad neznamená plná synonymita a shodné gramatické chování?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Blbe jsem se vyjadril. Chtel jsem tim rict, ze ty konkretni vyznamy ktere zdanlive jsou synomni ve skutecnosti nejsou.

před 3 roky

JanMoravec4

chci se zeptat jestli by překlad ..''the operation is not easy'' byl správný .thanks

před 1 rokem

radhal

Napsal jsem MOT misto NOT ... nemuze to byt brano jako preklep?

před 2 měsíci