"The operation is not simple."

Překlad:Ta operace není jednoduchá.

July 4, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


RadekJa

OPERATION opravdu znamená ZDRAVOTNÍ OPERACE? Nemělo by to být SURGERY?


nueby

Opravdu je jeden z významů operation synonymní se surgery.


jgstcd

No, uplne synonymy nejsou. "Operation" je pocitalne, zatimco "surgery" je vetsinou nepocitatelne, a vyznamy nejsou presne totozne, ale myslim ze cestina je nerozlisuje.


ValaCZE

Čeština rozlišuje různé významy slova operace přidáním přídavného jména, takže např: policejní operace, chirurgická operace, atd....


jgstcd

Ja jsem to psal nepresne. Tady mluvim v obou pripadech jenom od tom co by se v cestine rikalo chirurgicka operace.


nueby

"Jeden z významů operation ... synonymní se surgery". To snad neznamená plná synonymita a shodné gramatické chování?


jgstcd

Blbe jsem se vyjadril. Chtel jsem tim rict, ze ty konkretni vyznamy ktere zdanlive jsou synomni ve skutecnosti nejsou.


JanMoravec4

chci se zeptat jestli by překlad ..''the operation is not easy'' byl správný .thanks


radhal

Napsal jsem MOT misto NOT ... nemuze to byt brano jako preklep?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.