1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is not my knife."

"It is not my knife."

Çeviri:O benim bıçağım değildir.

July 4, 2015

4 Yorum


SiriusBlack99

'O bıçak benim değil' ile 'bu bıçak benim değil' arasında ne fark var? –,–


Emma-lee93

"O bıçak" derken that kullanılır ve daha uzaktaki bıçak için kullanılır. "Bu bıçak" için this kullanılır ve daha yakındaki bıçak için kullanılır.


Naciye103112

O bıçağım değildir benim dedim (bilerek devrik cümle kurdum ne yanıt verecek diye)düşündüğüm gibi yapıp yanlış dedi. Bence devrik cümleleri de kabul etmesi lazım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.