Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is not my knife."

Çeviri:O benim bıçağım değildir.

0
3 yıl önce

4 Yorum


SiriusBlack99

'O bıçak benim değil' ile 'bu bıçak benim değil' arasında ne fark var? –,–

0
Cevap ver2 yıl önce

Emma-lee93

"O bıçak" derken that kullanılır ve daha uzaktaki bıçak için kullanılır. "Bu bıçak" için this kullanılır ve daha yakındaki bıçak için kullanılır.

3
Cevap ver2 yıl önce

muhammedha358620

Aynen raporlama

0
Cevap ver1 yıl önce

Naciye103112

O bıçağım değildir benim dedim (bilerek devrik cümle kurdum ne yanıt verecek diye)düşündüğüm gibi yapıp yanlış dedi. Bence devrik cümleleri de kabul etmesi lazım.

0
Cevap ver1 yıl önce