1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I like photography."

"I like photography."

Переклад:Мені подобається фотографування.

July 4, 2015

5 коментарів


lyova88

"фотографувати" не може бути?


Fb8U1

Заглянемо у словник. Фотографувати - photograph. Photography - фотографуваня.


gtc2015

Модератор крутіше за словник - "Мені подобається фотографія" не приймається.


gtc2015

Навіть без словника - перед дієсловом тоді було б " to".
Два дієслова поспіль, отже друге в інфінітиві

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати