1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Fine, thank you."

"Fine, thank you."

Překlad:Dobře, děkuji.

July 4, 2015

27 komentářů


Zigacekvita

Napsal jsem "Dobře, díky." Ale neuznalo mi to. Proč?


Nemesis_NaR

Protože kurz rozlišuje formální dvojici "thank you = děkuji" a méně formální "thanks = dík, díky"


bobo_vostrov

V pořádku, děkuji.


gepard-64

Také bych to uznával. Nevím, proč to neschvalujou.


Martina157277

Stejně. Také bych chtěla uznat


Dena506075

Píšu "Dobře díky" a "stroj" na to , nesprávně.


tadar6

Napsal jsem dobře díky


fontpainter

Nevím proč nelze uznat "Dobře, díky"? Je to v hovoru velmi používané a navíc je to i v nápovědě..


HeliHork

Hned na první pokus super..


jancerny1973

Dobře, děkuji je přece to samé jako Dobře, díky. Proč mi to Duolingo neuznává?!


Milan71106

Naprosto špatná reprodukce


MatjRaansk

já to taky napsal dobře dík a neuznalo mi to


Bootham

Pro me spise: "V pořádku, děkuji Vám." ale chapu ze "dobre" je obecnejsiho charakteru...


Nemesis_NaR

Jn, a pro "V pořádku" je lepší anglická fráze "All right"


Jardap1

" výborně, děkuji Vám" - je už asi pro slovo "fine" příliš excelentní?


Karoliina765050

Neni to prilis excelentni, proste to neznamena totez :)


hopr06

Dá se fine thanh you. Jako fajn díky.


Vlado_42

Já jsem slyšel na začátku u prvního slova zřetelně dvě slabiky, začínající foneticky na "k" a napsal jsem "come in thank you" i když to nedává smysl, ale takových vět je v kurzu více. Jestli ta mluvčí říkala "fine" tak si musím pořídit speciální naslouchátka pro angličtinu


Meggie713

Také jsem nerozuměla to její "fine" :-D AJ se učím už od ZŠ (přes 15 let), ale toto slovo jsem nikdy neslyšela takto říkat teda :-D


Filip179780

Napsal jsem dobre diky a neuznalo mi to.


AnnBelka1

Dobře díky jde taky


RozlieSmtk

Najde... thanks znamená díky a thank you znamená děkuji vám, děkuji


_Hijena_

nedalo by se ,,fine, thank you" jako v pohodě děkuji


nueby

Obecnou (nespisovnou) češtinu hned tak brát nebudeme. Navíc se mi zdá dost schizo míchat hodně hovorové "v pohodě" s dost knižním "děkuji".

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.