"The girl wants the shoes because they are black."

Překlad:Ta dívka chce ty boty, protože jsou černé.

July 4, 2015

3 komentáře

Řazení od nejlepšího příspěvku

Kateinaepo

Napsala jsem překlad : Dívka chce boty protože jsou černé. A správně mělo být : Dívka chce ty boty protože jsou černé. Je to opravdu taková chyba když jsem vynechala "ty" ?

July 4, 2015

nueby

Tohle stačilo hlásit knoflíkem. Prostě na přidání této verze došlo až teď. Uznáváme 144 různých překladů.

July 4, 2015

JanBerk12

já myslel že shoes jsou i papuče

April 3, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.