1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I go say hello."

"I go say hello."

Překlad:Jdu pozdravit.

July 5, 2015

35 komentářů


T.Mob

Takze "pozdravuj ho" je "say hello to him"?


rkaKrejnko

A když tam je to "say" tak tam nemůže být říct?


jgstcd

Bereme "Jdu říct ahoj." Kdyby to bylo "I go say 'Hello'" bych to videl jako kandidat na hlavni preklad, ale "say hello" v anglictine skutecne znamena pozdravit. To co clovek pritom rika vetsinou neni presne "Hello", ale stejne to tak nazyvame.


Vlcek1942

A minulý čas: ,,Šel jsem pozdravit." ? ,,I went to say hello." ?


VMiroslav

i s tim "to"?


ProtRadek

"I go say hello." I doubt the sentence is grammatically correct. And I doubt the translation is correct either. I can imagine usage of sentences like " Go and say hello!" "I am going to say hello.", etc. Talking about the translation I think we shouldn't confuse the present simple tense with the present progressive tense.


kacenka9

I get up, go say hello to my kids and make coffee every morning.


ProtRadek

I get up, go to say hello to my kids and make coffee.


kacenka9

vyjedte si v teto diskuzi o par vyse a podivejte se na graf vyskytu 'go say hello' vs. 'go to say hello'. Rici to s tim 'to' muzete, ale jste ve znacne mensine


Marextafl

Já jsem myslel, že mezi těmi dvěma slovesy v podobných větách musí být "to". Jako třeba "I have to go." nebo "I want to have a car.". To není pravidlo? Nebo je to jen nějaká zvláštnost tohoto spojení? Tedy kdybych řekl "I go to say hello.", bylo by to špatně?


Libac

Poradí nám někdo s dotazem od Marektafl?????


kacenka9

I go to say hello je take spravne. Ve velke vetsine pripadu musi pred druhym slovesem, tedy infinitivem, byt "to", ktere z toho ten infinitiv dela. Jsou ale vyjimky. Nejcasteji po slove "let" (nechat) a byvaji po "go" nebo "come". Zde je vyskyt "go say hello" a "go to say hello".

hello


BarborkaChl1

Ahoj smím se zeptat proč tam tedy je to hello??? Podle mně by to mělo být Buď: -->jdu říct ahoj (ale asi bych to normálně česky neřekla)

a nebo: -->jdu pozdravit ahoj


Karoliina765050

'Rict ahoj' je totez co 'pozdravit', ale 'pozdravit ahoj' uz nereknete, tam mate ten pozdrav dvakrat. 'Say hello' se skutecne preklada jako 'pozdravit'.


Vito58631

jdu rici dobry den mi to nevzalo. Je to spatne?


MirkaEberlov

Taky jsem to před chvílí napsala. Říci "dobrý den! a pozdravit je podle mne totéž. Ale na to nám nejspíš nikdo nikdy neodpoví?!


Karoliina765050

Pridano 'jdu rici dobry den'. A ano, je to vicemene totez.


Robert183099

Jdi říct dobrý den ???


MilanRybar1

nefunguje mi mikrofon v tomto programe ,, whats up?


vasahor

Jak může být go say vedle sebe?! I go to say hello. I am going to say hello


Karoliina765050

Jen tak muze byt vedle sebe, je to naprosto v poradku. I am going to say hello je neco jineho, protoze je tam pouzita konstrukce 'to be goig to', coz vyjadruje blizkou budoucnost ci umysl. Pokud pouzivame 'go' ve smyslu jit/odejit v jinem pripade (napr. tady pritomny prosty), 'to' pred dalsim slovesem uz neni: Go help your mum. Go wash your hands. I'll go smoke.


Petra684410

Řeknu ahoj nemůže být?


Karoliina765050

To by bylo jen 'I say hello', ale v puvodni vete mate prece jeste sloveso jit.


Petr602989

Chybi vyber slova pozdravit


Karoliina765050

V tom pripade od vas system chce jinou formulaci, napr. 'rict ahoj'.


malpa15

napsala jsem "ahoj odchazim" to neni mozne???? dik


kacenka9

ne, ani vzdalene. To by bylo 'Bye, I am leaving' mozna' Bye, I am going' Hello je pouze pozdrav, nikoliv rozlouceni. A slozenina 'say hello' je pozdravit

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.