"Sheisverybeautiful."

Çeviri:O çok güzel.

3 yıl önce

14 Yorum


Salihaetin

''O çok güzel '' bence de

3 yıl önce

Hilal.41

Kim çok güzel

2 yıl önce

osman6304

o kız çok güzeldir

3 yıl önce

AKjY3VoY

Bana göre zor bir soru değil

2 yıl önce

Mbecceleti

Bence o çok güzel ,ile kız çok güzel aynı çünkü she kız için kullanılır.

2 yıl önce

BurakErdogan09

She is very beautiful o çok güzel anlamına gelmez mı?

2 yıl önce

buketsevcan

Evet.

2 yıl önce

ubydllHi.mZoe

Hangi kız ?

1 yıl önce

Elvin.Oruclu

hani ingilizce de 3 sesli harf arka arkaya gelmezdi bEAUtiful

1 yıl önce

_ikbalakta

Very ve too arasındaki fark nedir? İkisi de çok anlamına gelmiyor mu?

10 ay önce

goldberg07

seçmeli şıkta "karı" kelimesi de var

10 ay önce

MustafaDnd2

O baya güzel niye kabul etmiyor ki

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.