Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is very beautiful."

Çeviri:O çok güzel.

3 yıl önce

11 Yorum


Salihaetin

''O çok güzel '' bence de

2 yıl önce

Hilal.41

Kim çok güzel

2 yıl önce

osman6304

o kız çok güzeldir

2 yıl önce

AKjY3VoY

Bana göre zor bir soru değil

1 yıl önce

Mbecceleti

Bence o çok güzel ,ile kız çok güzel aynı çünkü she kız için kullanılır.

1 yıl önce

BurakErdogan09

She is very beautiful o çok güzel anlamına gelmez mı?

1 yıl önce

buketsevcan

Evet.

1 yıl önce

ubydllHi.mZoe

Hangi kız ?

1 yıl önce

Elvin.Oruclu

hani ingilizce de 3 sesli harf arka arkaya gelmezdi bEAUtiful

9 ay önce

_ikbalakta

Very ve too arasındaki fark nedir? İkisi de çok anlamına gelmiyor mu?

6 ay önce

goldberg07

seçmeli şıkta "karı" kelimesi de var

6 ay önce