1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Після вечері він зазвичай сп…

"Після вечері він зазвичай спить."

Переклад:After dinner, he usually sleeps.

July 5, 2015

11 коментарів


Me_Dik

в англійській мові є строгий порядок слів у реченні. підмет...присудок...потім все решта. чому тут перед присудком (дієсловом) стоїть прислівник? чому він не в кінці речення?


Fb8U1

Марто, ось витяг із opentalk.org.ua, розділ Синтаксис, Речення, Місце обставини частоти і повторюваності в реченні. "Обставини частоти і повторюваності (Adverbials of Indefinite Time and Frequency).

Якщо ці обставини виражені прислівником, то вони звичайно стоять перед смисловим дієсловом, але після допоміжного дієслова, модального дієслова або дієслова to be.

I often meet Jack on his way to school.

I'm always ready to help you.

I've never been here before.

You must never do that again.

У питальних реченнях ці обставини стоять після підмета.

Do you often play tennis?

Have you ever been there?

Обставини частоти, виражені групою слів (every other day, twice a week і т. п.), ставляться звичайно в кінці речення — перед обставинами означеного часу, але після обставини місця.

I have been to the museum several times this year.


Me_Dik

прекрасно. дякую)


Yablunka

зазвичай як normally в інших реченнях стоїть на початку (Зазвичай ми готуємо/їмо разом - це два приклади з цього ж курсу), в чому ж різниця?


1Ztv8

Чому не можна так: He usually sleeps after dinner


BogdanAnto1

Я розумію, що на даний момент dinner часто означає вечерю (18:00 - 19:00), проте зазвичай поняття їжі перед сном асоціюють з supper. Якщо мається на увазі сон в день, чи не доцільніше змінити комбінацію речень на наступні: Після обіду він зазвичай спить - After lunch he usually sleeps. Я не стверджую про неправильність перекладу, а лише говорю про доцільність вживання слів для українського мовця.


Vinnfred

"проте зазвичай поняття їжі перед сном асоціюють з supper" - це зазвичай було років 150-200 тому. Зараз зазвичай це dinner. А от supper - хіба що невеликий перекус перед сном


Dmy_S

Буквально, в цій темі: Зазвичай я їм бутерброд.
Рекомендований переклад від Дуо: Normally I eat a sandwich.
Це завдання: Після вечері він зазвичай спить
Проте відповідь: After dinner he normally sleeps, виявляється, неправильна - під час цієї фази місяця треба відповідати usually )


Fb8U1

https://opentalk.org.ua/langstory/obstavyna-v-anglijskij-movi/

Тут обширно про обставини. Може, знайдете щось цікаве. Коментувати не берусь.


nina8250

Доброго дня, Дуолінго!Ви вимагаєте від нас, учнів, дуже чіткої вимови слів. І в той же час,задаючи питання чи даючи завдання нам навмисне спотворюєте вимову.Чому так? Сподіваєтесь, що ми скоріше навчимось? Мені 66 років.Не та реакція, проблеми зі слухом. .Вчити мову хочу, але чомусь пропадає бажання. Дякую.


Fb8U1

Справді, деякі речення непросто сприйняти на слух. Але часто це буває не із-за спотворення вимови, а тому, що вимова в англійській відрізняється від нашої. Багато англійських звуків вимовляються м'якіше або твердіше за відповідні українські. Деякі звуки нам складно навчитись вимовляти, бо у нас таких зовсім немає. Ще додається така властивість англійської мови, як зміна звучання в залежності від сусідніх звуків. Це називається Злиття слів у реченні. Коли збігаються в кінці одного слова і на початку наступного приголосні або голосні, то деякі звуки змінюються або навіть майже зникають. Мені складно було навчитись вимовляти the після приголосної. Воно звучить майже "е", але там залишається "маленький" приголосний звук, який зливається із попереднім. Розумію Ваші проблеми, пов'язані з віком, бо і сам немолодий. Та наполегливість долає все.

Тут коротке відео про Злиття слів у реченні. https://youtu.be/ra0_VIbwNnE

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.