1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця молодь шукає відповіді."

"Ця молодь шукає відповіді."

Переклад:The youth look for answers.

July 5, 2015

17 коментарів


Switlana65097

searche не підходить?


Masik382800

Якраз підходить look for це означає шукати щось відоме яке просто загубилось і є на місті, Searche for це саме шукати відповіді десь, інтернет, книги, щось що не було відоме і не матеріальне .


Pavlo981078

Питання з ''looks'' чи ''look'' не розкрите. У підказках вказано саме ''lookS''


AnnaSoboly

чому youth look for замість lookS for?


Vinnfred

Youth можна вживати і як однину, і як множину. Множина - якщо ви говорите про всю молодь загалом, однина - якщо говорите про одного представника молоді. Youths - якщо говорите про багатьох представників молоді


[заблокований користувач]

    Чому ви деколи перекладаєте "цей, ця, ці" як артикль "the", а деколи як "these, this"? Через це я роблю помилки найчастіше.


vasiliymigovich

    answer не приймає


Switlana65097

    хоче множину


Yablunka

    була би тоді "відповідь"


Olgert123

    Підказка looks for така собі допомога


Sky550

    youth чому не можна Youngsters?


Pavlo981078

    Find не підходить?


Yablunka

    бо це знаходить :)


Yurii_V

    Сполучення look for зазвичай означає шукати те, що загубилось. А search for - шукати щось нове. Фахівці у вас такі собі. Й адміни ліниві, як пси.


Xf0H9

    Питання з looks i look так і продовжується. Вводила обидва варіанти і обидва пройшли як помилкові, таке враження що робиться спеціально...


Kochany3

    Looks лише для 3 особи однини.


DmytroGyre

    а чому не looking for?

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.