"Ця молодь шукає відповіді."

Переклад:The youth look for answers.

July 5, 2015

24 коментарі
Це обговорення закрито.


Switlana65097

searche не підходить?


Masik382800

Якраз підходить look for це означає шукати щось відоме яке просто загубилось і є на місті, Searche for це саме шукати відповіді десь, інтернет, книги, щось що не було відоме і не матеріальне .


c1uE6

Ясно, що нічого не ясно


Pavlo981078

Питання з ''looks'' чи ''look'' не розкрите. У підказках вказано саме ''lookS''


AnnaSoboly

чому youth look for замість lookS for?


Vinnfred

Youth можна вживати і як однину, і як множину. Множина - якщо ви говорите про всю молодь загалом, однина - якщо говорите про одного представника молоді. Youths - якщо говорите про багатьох представників молоді


Olgert123

Підказка looks for така собі допомога


DmytroGyre

а чому не looking for?


MM2d13

відповіді - це однина, тому має бути answer. Якщо answers- то повинно бути "шукає відповідей"


Vlodko9

Відповідь - однина


vasiliymigovich

answer не приймає


Switlana65097

хоче множину


Yablunka

була би тоді "відповідь"


[деактивований обліковий запис]

    Чому ви деколи перекладаєте "цей, ця, ці" як артикль "the", а деколи як "these, this"? Через це я роблю помилки найчастіше.


Yurii_V

    Сполучення look for зазвичай означає шукати те, що загубилось. А search for - шукати щось нове. Фахівці у вас такі собі. Й адміни ліниві, як пси.


Xf0H9

    Питання з looks i look так і продовжується. Вводила обидва варіанти і обидва пройшли як помилкові, таке враження що робиться спеціально...


Kochany3

    Looks лише для 3 особи однини.


ymli16

    А чому не приймається... is looking for...?


MM2d13

    тому повинно бути youth looks for


Sky550

    youth чому не можна Youngsters?


Pavlo981078

    Find не підходить?


Yablunka

    бо це знаходить :)


MM2d13

    Частина іменників вживається, як правило, лише в однині. Вони означають:

    а) назви речовин: залізо, віск, кров, молоко, чорнило;

    б) збірні назви: студентство, молодь, дітвора, рідня, морква, бурячиння, листя

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.