Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Who drinks coffee with sugar?"

Переклад:Хто п'є каву з цукром?

0
3 роки тому

14 коментарів


ValechkaFrau

Підкажіть, будь ласка, чому drinks а не drink?

0
Відповісти3 роки тому

olesa132

тому що це третя особа однини

0
Відповісти2 роки тому

vladislaviking

Чому ми добавляємо до "дрінк" "S" Who drinkS coffee with sugar?

0
Відповісти3 роки тому

Natalya22525

Чому дієслово drinks з буквою s?

0
Відповісти2 роки тому

Pavlo249142

А ви вкурсі що можна в коментарі майбутні йти?

0
Відповісти2 роки тому

Pavlo249142

А ви вкурсі що можна в майбутні коментарі йти?

0
Відповісти2 роки тому

Viktoria568807

я

0
Відповісти1 рік тому

Oleg913544

Що

0
Відповісти1 рік тому

Oleg913544

Що?(!?)

0
Відповісти1 рік тому

UdqW4
0
Відповісти10 місяців тому

Vn9H2

Чому не можна сказати кофе?

0
Відповісти8 місяців тому

David445396

Яка різниця між сахар і цукор

0
Відповісти5 місяців тому

David445396

Яка різниця між цукром і сахаром

0
Відповісти5 місяців тому

Vbt7V

Написал кофе, не защитало, поднянул укр)

0
Відповісти3 місяці тому