1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Who drinks coffee with sugar…

"Who drinks coffee with sugar?"

Переклад:Хто п'є каву з цукром?

July 5, 2015

12 коментарів


ValechkaFrau

Підкажіть, будь ласка, чому drinks а не drink?


olesa132

тому що це третя особа однини


vladislaviking

Чому ми добавляємо до "дрінк" "S" Who drinkS coffee with sugar?


Natalya22525

Чому дієслово drinks з буквою s?


Vn9H2

Чому не можна сказати кофе?


David445396

Яка різниця між сахар і цукор


David445396

Яка різниця між цукром і сахаром


Vbt7V

Написал кофе, не защитало, поднянул укр)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.