1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Do you have time on Tuesday?"

"Do you have time on Tuesday?"

Traducere:Tu ai timp marţi?

July 5, 2015

6 comentarii


edy459380

Dece se pune ,,do'' ca ,,do-a face''


Viot.

Pentru ca verbul to do ajută la formarea negativului si interogativului pentru verb


AnaAnishoa

La prima lectie al acestei capitol imi dadea traducerea la Do you have time ?"Ai timpul necesar"? Adica imi arata ca si aceasta era o varianta corecta si acum la Do you have time on Tuesday?Am folosit varianta de la prima lectie "Ai timpul necesar marti?"Decu e ceva o eroare sau eu am o opinie gresita..?


geolic

Eu am facut tu ai timp marti? Si a fost corect


monica681629

De ce a pus si on!!?????


GinaMarin17

Dacă ar fi logica traducerea la cum ați scris on, atunci tradus este pe ! De ce mai scrieți așa, dacă nu traduceți cum trebuie?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.