Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Do you have time on Tuesday?"

Traducere:Tu ai timp marţi?

acum 3 ani

5 comentarii


edy459380

Dece se pune ,,do'' ca ,,do-a face''

acum 3 ani

Viot.

Pentru ca verbul to do ajută la formarea negativului si interogativului pentru verb

acum 2 ani

AnaAnishoa

La prima lectie al acestei capitol imi dadea traducerea la Do you have time ?"Ai timpul necesar"? Adica imi arata ca si aceasta era o varianta corecta si acum la Do you have time on Tuesday?Am folosit varianta de la prima lectie "Ai timpul necesar marti?"Decu e ceva o eroare sau eu am o opinie gresita..?

acum 2 ani

geolic

Eu am facut tu ai timp marti? Si a fost corect

acum 2 ani

monica681629

De ce a pus si on!!?????

acum 2 ani