"To je ona!"

Překlad:It is her!

před 3 roky

17 komentářů


papsikp

Uznalo mě to "This is she", je to správně?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ano. Např. když ji uvidím na obrázku: "To je ona! To je ta, co..."

před 3 roky

Katerina528953

Nemohlo by být: It is she?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ani ne, angličtina nemá ráda, když zájmeno v prvním pádě (nebo jak to jinak nazvat) stojí samo na konci věty. Místo toho tam angličtina dává ten druhý tvar (tedy "her" místo "she"). Což je akorát jinak řečeno to samé, co tu už psali jgstcd a DavidKorenek před třemi měsíci.

před 3 roky

MartinV.1

Nemohlo by být "That's her."? Nemůžu si pomoct, ale dává mi to tam mnohem větší smysl.

před 3 roky

Voyta
Voyta
Mod

Může být obojí. Zněním hlavního překladu se nenechte vyvádět z míry.

před 2 roky

acylius

Proč tady nebude she?

před 3 roky

DavidKorenek
DavidKorenek

Pokud chceš vyjádřit podmět, tak použiješ SHE. Pokud vyjadřuješ předmět tak HER. Jinak taky neřekneš It's I ale správně It's ME.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze v takovych pripadech se anglictina chova spis jako romansky jazyk nez germansky (nebo slovansky).

před 3 roky

jakub639936

Moc mne to cvičení nejde

před 1 rokem

Simona534384

Vysvětlí někdo, proč je tvar "it's" označen za překlep?

před 1 rokem

DianaScepa

Děkuji za info Nemesis_NaR

před 1 rokem

Ivanka698379

Veta "To je její" by se rekla stejne?

před 6 měsíci

REDBULL933635

Ja jsem dal it's she a uznalo mi to taky... Takze muzu pouzit i SHE namisto HER?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To je prave problem Duolinga. It is she je velmi ridke okrajove a pouzitelne jen nekdy, ale ne spatne. A my, bohuzel, nemame zadny nastroj, jak oznacit, ze nektere vyrazy jsou mnohem castejsi nez jine.

před 2 roky

kjaplevov

Proč nejde it her? Předem děkuji

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by česky znamenalo "to ona". A to není ani věta, protože neobsahuje sloveso. Kromě toho, české "to ona" ještě trochu smysl dává, ale "it her" vůbec.

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.