"Ви-чоловіки,ая-дівчина."

Переклад:You are men and I am a girl.

3 роки тому

12 коментарів


NIK571670

Чому перед men не потрібно артикля "а"

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що перед множиною артикль а не вживається :)

3 роки тому

jawo407469

Скажить будь-ласка чому тоді ви зробиди речення you are a boy??????? По перше you is а по-друге якщо множина то чому э артикль??????????? Дякую

4 місяці тому

ONhm10

You is?????Яке is,якщо are?

1 місяць тому

Energykill

чому не можна написати замість "and" "but"

10 місяців тому

83vY1

Тому що and - в значенні і, а but -в значенні але

3 місяці тому

SLAVA229

А що важливо щоб І було з великої літери

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Англійською "я" завжди пишеться з великої літери :) "і" - це просто буква

3 роки тому

SLAVA229

Та це всі і так знають. Просто на смартфоні десять разів клацати на клавішу SHIFT дуууже напряжно. Чесно. І це ж саме з апострофом. Та заберіть його і не вважайте помилкою Це все вже добре відредаговано в російській версії.

3 роки тому

92tX2

Я не написав "a" і це вже помилка

10 місяців тому

QUMR11

And - і But - але

7 місяців тому

Vlad763567

Чому you якщо це однина ти або ви а men це чоловіки, можливо They are men

2 тижні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.