Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het is beslist niet hetzelfde."

Vertaling:It is definitely not the same.

3 jaar gelden

3 opmerkingen


O2GyY
O2GyY

It is decided not the same kan toch ook ?

3 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Nee, dat gaat niet.

decided is een werkwoord, en alleen maar een bijvoegelijk woord kan een andere werkwoord 'veranderen' (modify), dus moet je 'decidedly' of 'definitely' gebruiken.

1 jaar gelden

mcgdej

ik kan dit moeilijk onthouden

2 jaar gelden