"Kiun sistemon vi preferas?"

Translation:Which system do you prefer?

3 years ago

16 Comments


PonyDesu
PonyDesu

Linukso!

3 years ago

jxetkubo
jxetkubo

Linukson!

3 years ago

carbsrule
carbsrule

Jes, la plej bona

3 years ago

dotevo
dotevo

Nur linukson :)

3 years ago

PfifltriggPi
PfifltriggPi

Aliĝu al la Internacia Pingvena Revolucio.

2 years ago

amuzulo
amuzulo
Mod

Bone, ke neniu respondis la x-sistemon. ;)

3 years ago

JakeH1
JakeH1

Bahaha mia unua penso

Kaj CERTE ne la h-sistemo!

2 years ago

PierreAuza
PierreAuza

La sistemon de Nintendo. Mi estas maljuna.

Duo

3 years ago

Jamthom8
Jamthom8

Kompreneble, Duolingon!

3 years ago

mizinamo
mizinamo

"Duolingon!" :)

3 years ago

Jamthom8
Jamthom8

Kompreneble, tia respondo bezonas la akuzitavon. Dankon.

3 years ago

frdrcv
frdrcv

Anarko-comunismo!

2 years ago

jxetkubo
jxetkubo

komunismo kun k!

1 year ago

Scrivisto

La sistemon kiu ne ekzistas - nur liberaj kaj sendependaj homoj. 'Sistemoj', kiel demokratio kaj aliaj, estas la dioj kiuj malsukcesis, kaj kiujn homoj ankoraŭ kultas.

1 year ago

mozartweb
mozartweb

Android :)

2 years ago

xigoi
xigoi

Estas facile tajpi ĉĝĵĥŝŭ kun kaj komputilo kaj poŝtelefono, oni devas nur scii kiel. Kaj h-sistemo kaj x-sistemo malbonas.

2 years ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.