Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De vogels eten fruit."

Vertaling:The birds eat fruit.

3 jaar gelden

3 opmerkingen


karlijn82546

The birds is toch meervoud? Waarom dan geen eating?

3 jaar gelden

antonia_ca

Het zijn 2 verschillende tijden. Eat/eats is als iets altijd gebeurt of een gevoel uirtdrukt Am/is/... eating is als het nu bezig is

Maar hier rekenen ze het beide goed

2 jaar gelden

SafahSaada

Vogels is inderdaad meervoud het is meervoud en er komt alleen maar een s erbij bij she/he/it en vogels is meervoud dus komt het nie

2 jaar gelden