"We live on Earth."

Translation:Ni loĝas sur la Tero.

July 6, 2015

13 Comments


TheRealFlenuan

Oni ne povas diri "Ni loĝas sur Tero"?

July 6, 2015

mizinamo

Almenaŭ https://eo.wikipedia.org/wiki/Tero parolas pri "la Tero", ne "Tero".

July 7, 2015

jxetkubo

La unua frazo en Wikipedio estas: “La Tero estas nia planedo, la tria planedo ekde la Suno (post Venuso kaj antaŭ Marso).” En la artikolo pri Marso ili skribas: “[…]; ĝi ankaŭ estas konsiderata la frata planedo de Venuso kaj Tero.” La uzado de “la” estas nekonsekvenca tie.

Laŭ mi oni uzu aŭ la nomon kun majusklo kaj sen artikolo aŭ traktu ĝin kiel normalan vorton kun minusklo kaj artikolo.

July 7, 2015

jxetkubo

Jes, vi povas diri tion. Sed la respekto al la diino malpliiĝas, kaj ni diras pli kaj pli ofte “la tero”.

July 7, 2015

ChuckBaggett

How do you know it's sur and not en?

October 31, 2015

Rae.F

I think "en" is "in". Of course, the rules governing use of prepositions is different from language to language.

November 1, 2015

texas2pugs

Must proper nouns be capitalized in Esperanto?

May 26, 2017

Tekken

Cxu vi diras "ni enloĝas tero" ?

January 31, 2016

jxetkubo

Kiel oni jam diskutis, sur estas la pli bona prepozicio.

Oni povas diri:

  • Ni loĝas sur la Tero.
  • Ni surloĝas sur la Tero.
  • Ni surloĝas la Teron.
January 31, 2016

Tekken

Dakon!

January 31, 2016

AshtonJC

Habiti should be an Eo verb, just saying

August 13, 2016

someonewithpc

Doesn't "sur la Tero" mean "onto the Earth"? Shouldn't it be "sur la Teron"?

July 15, 2017

Rae.F

No, it's exactly the other way around.

July 15, 2017
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.