1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "We live on Earth."

"We live on Earth."

Translation:Ni loĝas sur la Tero.

July 6, 2015

21 Comments


TheRealFlenuan

Oni ne povas diri "Ni loĝas sur Tero"?


mizinamo

Almenaŭ https://eo.wikipedia.org/wiki/Tero parolas pri "la Tero", ne "Tero".


jxetkubo

La unua frazo en Wikipedio estas: “La Tero estas nia planedo, la tria planedo ekde la Suno (post Venuso kaj antaŭ Marso).” En la artikolo pri Marso ili skribas: “[…]; ĝi ankaŭ estas konsiderata la frata planedo de Venuso kaj Tero.” La uzado de “la” estas nekonsekvenca tie.

Laŭ mi oni uzu aŭ la nomon kun majusklo kaj sen artikolo aŭ traktu ĝin kiel normalan vorton kun minusklo kaj artikolo.


jxetkubo

Jes, vi povas diri tion. Sed la respekto al la diino malpliiĝas, kaj ni diras pli kaj pli ofte “la tero”.


texas2pugs

Must proper nouns be capitalized in Esperanto?


texas2pugs

Answering my own question after two years: not everything is capitalized. There's much more about it here for those interested: https://lernu.net/fr/forumo/temo/5542


GillyRobin1

Mais ou est la page, maintenant? Il est disparu! :(


Rae.F

Non, c'est là-bas.


GillyRobin1

Dankon, Rae.F, mais quand j'ai le cherchez, il ne pas la! Je peut le voir maintentant. Merci bien. Et je suis desole pour le mal utilsement de la langue Francais!! :(


ChuckBaggett

How do you know it's sur and not en?


Rae.F

I think "en" is "in". Of course, the rules governing use of prepositions is different from language to language.


Tekken

Cxu vi diras "ni enloĝas tero" ?


jxetkubo

Kiel oni jam diskutis, sur estas la pli bona prepozicio.

Oni povas diri:

  • Ni loĝas sur la Tero.
  • Ni surloĝas sur la Tero.
  • Ni surloĝas la Teron.

AshtonxJ

Habiti should be an Eo verb, just saying


someonewithpc

Doesn't "sur la Tero" mean "onto the Earth"? Shouldn't it be "sur la Teron"?


Rae.F

No, it's exactly the other way around.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.