"Tamty organizace neexistují."

Překlad:Those organizations do not exist.

July 6, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


BIRCJANA

Proč ne" There are not those organisations."


MartinLuke2

Proč ne "Those organizations doesn't exist"?


ValaCZE

Protože těch organizací je víc a pro množné číslo se používá DO NOT. DOES NOT se používá pouze pro zápor 3. os. j.č. (on, ona, ono).


Ladhom

stejne jako bircjana, take jsem napsal " There are not those organizations.", je to chyba??


kacenka9

Nejde. Ani v kladne vete by to tady neslo. There are those organizations. Stavba 'there are' nam sdeluje, ze neco je. Tudiz nam neco predstavuje. Ale tady se nam snazi sdelit, ze jsou 'ty' organizace, o kterych ocividne vime, jinak by to nebyly 'ty' organizace.


lucie105168

Pouzila jsem misto do not... dont a neuznano ..jen kvuli apostrofu nebo zkracene formy tu nejsou uznavany vubec?


tatka_
Mod
Plus

Duo zkracene tvary prijima, ale velmi zalezi na spravnosti apostrofu. ´ ‘ ' ` ’ Doporucuji nepouzivat zkracene tvary.


LudkUrbani

Mám přesně do písmenka stejnou odpověď jako je ta "správná" - a stále dokola neuznáno, musím tedy zrušit lekci, protože bych ji nikdy nedokončil.


tatka_
Mod
Plus

Nejspise budete mit preklep v nekterem slove. K vyreseni by pomohl printscreen chyby a dat ho zde k nahlednuti.

https://forum.duolingo.com/comment/31908838


LudkUrbani

Printscreen už asi nepořídím - bylo to v mobilní aplikaci (toto píšu na PC). Ale než jsem to sem napsal tak jsem to několikrát kontroloval - není toho zas tak moc - cca 30 znaků. Lekci jsem si pak udělal na PC bez problémů.


tatka_
Mod
Plus

Může se stát, že aplikace občas zazlobí. Řešením je, pokud chcete pracovat na mobilu, otevřít cvičení na webových stránách a nebo jak jste to vyřešil vy, přes PC. Také můžete vyzkoušet mírně obměněný překlad, někdy je pro jedno cvičení stovky až tisíce možností. Přesto, příště prosím pořiďte printscreen, lépe se pak bude řešit problém.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.