1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Біла сукня - для заміжжя."

"Біла сукня - для заміжжя."

Переклад:A white dress is for marriage.

July 6, 2015

4 коментарі


DeL213044

Скажіть, будь ласка , чи не доречніше б тут було використати слово wedding замість marriage?


Sveta337058

Чому не "The white dress is for marriage"? Бо я маю декілька штук різнобарвних для цієї нагоди... )))


rwrb10

Та скільки можна ці артиклі 'А" сунути в кожне речення


system7nik

Думав перед marriage потрібен артикль.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.