1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Kion signifas nia ekzisto?"

"Kion signifas nia ekzisto?"

Translation:What does our existence mean?

July 7, 2015

24 Comments


daviddempsay

Is existentialism an especially major concern in Esperanto culture?


vikungen

I guess you could say it's existential.

Edit: We even have three words for it.


FredCapp

Sekvu la ligilon. (la grizemaj vortoj) kaj vi vidos Ekzistadismo aŭ Ekzistismo aŭ Ekzistencialismo


CRobot42

Kio estas la demando?


Pac

I came here to learn Esperanto, not to have an existential crisis.


FredCapp

Sed ni havas specialan transakcion nur por vi.


solidgitarius

Nenion, ĝi signifas nenion.


FredCapp

Scii kaj ami. Evoluigi la unueco de la homaro. Kaj konstrui pli bonan mondon.

Ili estas niaj celoj.

Ho, kaj ni bezonos internacian helplingvon iam. Hura por Esperanto!


PonyDesu

Tiu frazo estas tre profunda!


Migranto

Provu esti agrabla al homoj , eviti manĝi graso , legi bonan libron ĉiu fojfoje , fari iun piedirado, kaj klopodi vivi kune en paco kaj harmonio kun homoj de ĉiuj kredoj kaj nacioj.- Monty Python


moriluctar

Provu esti afabla al homoj, evitu manĝi grason, legu bonan libron fojfoje, piediru iom, kaj provu vivi kune en paco kaj harmonio kun homoj de ĉiuj kredoj kaj nacioj. Kaj finfine, jen estas tute troaj fotoj de penisoj por agaci la cenzuristojn kaj espereble ekigi ian kvereladon, kio ŝajnas esti la sola maniero nuntempe starigi la apatian, video-satitan publikon for de siaj fekaj pugoj kaj reen al la diabla kinejo. Ĉu familia amuziĝo? Volapukaĵo. Tio, kion ili volas, estas fiaĵo: homoj, kiuj faras aferojn unu al la aliaj per ĉensegiloj dum Tupperware-aj festenoj, infanvartistoj pikataj per trikiloj de gejaj prezidantaj kandidatoj, civitgardistoj strangolantaj kokojn, armitaj bandoj de teatro-recenzistoj eksterminantaj mutaciintajn kaprojn. Kie estas la amuzo en bildoj? Ho, nu, tiel ni staras. Jen, la tem-muziko. Bonan nokton.


AdamScott794079

Mia tutan vivo estas kuko


FredCapp

Pli ĝusta estas diri: «Mia tuta vivo estas kuko.» Vi ne bezonas la ~n-ojn ie en tiu ĉi frazo.


Davgwynne

Nenio. Kial devus nia ekzisto signifi ion?

Nothing. Why should our existence mean anything? Feel free to correct my Esperanto.


OliverAbbo

Gxi signifas nenion


KingLaSerna

Ni bezonas filozofon por demandi tiun demandon.


katboopla

are the esperanto mods okay?


katboopla

nia vivo signifas nenion, hehe. vivo estas mojosa, mi malsxatas gxin.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.