"I drank too much."

Překlad:Příliš jsem pila.

July 7, 2015

23 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JanKorunka

Ta vyslovnost je správně prosím? Aplikace říká I drink tu mač. Nemá to být drank?


pabouk

Také jsem byl nejdřív přesvědčený, že slyším "drink", ale po opakovaném poslechu slyším něco mezi "drank" a "drink".


Nemesis_NaR

No, já tam to "a" slyším, ale je tam ta hláska opravdu taková polknutá a relativně špatně rozpoznatelná. Tady by možná nebyl od věci kačenčin test devítiletým dítětem, které předtím větu nevidělo napsanou :-)


Jarda85

Proč mi to neuznalo Příliš jsem pil?


ZdekaSchoo

to je uznávané


mirka420570

Pila jsem prilis nevim proc to neberete


JanRejlek1

Ukazuje mi správnou odpověď "já jsem pil příliš mnoho mnoho". Myslím, že moje odpověď "já příliš mnoho pila" je ekvivalentní, nebo se mýlím?


MarquiseDeBat

Máte pravdu a nemáte. Samozřejmě, ženské ekvivalenty bereme, ale tvar slovesa být nesmí být vynechán.


duolingo696290

Neuznalo mi to:Hodne jsem pil proc?


kacenka9

Nemate tam nikde preklad "too". 'Too much' je prilis, ne jen hodne, ale jeste vic. 'Hodne jsem pil" by bylo "I drank a lot"


Mon12504

Pil jsem moc....nejde?


ZdekaSchoo

moc není too much, ale a lot


ZdenkaHora

Jak by bylo přeloženo "Vypil jsem příliš ". Děkují za odpověď.


Tonda954083

Pil jsem tak moc. Myslím , že by to mohlo být uznáno


ZdekaSchoo

tak moc=so much


JanaZ865624

Pil jsem hodně, mě nevzalo, díky za vysvětlení proč.


JanaRuza

Příliš jsem toho vypil. Proč ne?


ZdekaSchoo

máte tam navíc toho


JanSmolk6

Proč nemůže byť " pil jsem tak hodně "


ZdekaSchoo

protože máte přeložit too much, ne so much

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.