1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "My family will come next wee…

"My family will come next week."

Μετάφραση:Η οικογένεια μου θα έρθει την επόμενη εβδομάδα.

July 7, 2015

6 σχόλια


AneurinEE

Why is it έρθει and not έρχεται?


ssurprize

The tense is Στιγμιαίος Μέλλοντας because it refers to a specific time in the future.


AneurinEE

Thank you! I will go look that up.


nghicas

ερχόμενη and επόμενη isn't the same? ερχόμενη means the one that comes next.


D_..
Mod

True, except then you could say "in the coming week". ;)


ntimosp

Η λέξη οικογένεια πρέπει να έχει δύο τόνους δηλ οικογένειά μου, Γενικά με τους τόνους δεν τα πάτε καλά.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.