"Słoń nie gotuje."

Tłumaczenie:An elephant does not cook.

3 lata temu

5 komentarzy


yegomosc

Ale zjeść to zje

3 lata temu

ewa790424

co znaczy dodane "does"

2 lata temu

Nashy63193

Napisałbyś doesn't, żeby zaprzeczyć wykonywaniu czynności ... a jest does not, co oznacza to samo

1 rok temu

buskes76
buskes76

"does" to 3 osoba liczby pojedynczej od "*to do" . - robić, czy / lub pełni formę czasownika posiłkowego tak jak tu w przeczeniu , ale może też wystąpić w twierdzeniu w celu podkreślenia~ zapewnienia że coś naprawdę ma miejsce np. "The girl cooks" - "Dziewczyna gotuje" /vs/ "The girl does cook" - "Dziewczyna (naprawdę ~ bez wątpienia ~ ...) gotuje" //
"You write the book" /vs/ "You
do** write the book"

6 miesięcy temu

Hedwiga_

Dlaczego nie może być bez does ?

9 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.