"Já ne."

Překlad:Not me.

July 8, 2015

20 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


EliskaOb

Prosím, když "já ne" je "not me", jak by se tedy řeklo "Ne mně" anglicky?


BaruBlzenH

Jenže "mě ne" není jen "pro", protože třeba "koho viděl?" "Mě ne." Jak to odlišíte?

Ale zas abych nešla jen proti, kno je pravda, žd v anglině je spousta výrazů, pro který je vícero překladů a vše závisí jen na souvislosti, v jaké je to použito...


Vendula408852

Proc tam neni NOT I ale NOT ME?


ZdekaSchoo

not i jde taky, ale not me zní lépe


Alis206800

Asɪ ɴᴏᴛ ғᴏʀ ᴍᴇ


Priedush

Proc tam nemuze byt I not?


KaeiM.Pevn

Co si precist komenty. Je to porad dokola.


surferos

Ale - I do not.


kjaplevov

Proč nejde my no?


OndrejUK

Protoze to neni anglicky.


Lana881185

"ja ne" preklad do angl. i am not mi nevzalo, preco?


KaeiM.Pevn

Protože I'm not znamená "Já nejsem".


Pemek815522

Not me znamená spis mě ne.


KaeiM.Pevn

Jak to bez kontextu muzete vedet? Ja ne I me ne je stejne dobre. U samostatneho "Not me" nejde videt co to znamena spis, protoze nemame jinou vetu. Ale napadly mi 3 vety u kterych by byla odpoved "ja ne" a jedna kde by byla "me ne" jakoze "not to me" a jedna kde "not me" je "me ne"


hgxdug_jdoelk

Vždyď jsem jen vyměnil ty dvě slova


ZdekaSchoo

což je chyba, me not nejde


Zdeka775709

I not - mi neuznalo,proč?


ZdekaSchoo

Je to špatně

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.