Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Já ne."

Překlad:Not me.

0
před 3 roky

10 komentářů


Adam921666

Proč tam nemůže být me Not

2
Odpovědětpřed 6 měsíci

kjaplevov

Proč nejde my no?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Elika371969

Prosím, když "já ne" je "not me", jak by se tedy řeklo "Ne mně" anglicky?

0
Odpovědětpřed 1 měsícem

PemyslBouc

For me no.

0
Odpovědětpřed 2 týdny

PemyslBouc

Nebo no for me

0
Odpovědětpřed 2 týdny

CZ_tiger_CZ

proč nejde no I?

-2
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Jde "Not I". No I by bylo nanejvýš "žádné já" nebo "žádné I".

Angličtina má dvě "ne", jedno je samostatné slovo no jako protiklad "yes" (Did you go there? No.), druhé je not na téměř všechno ostatní, tedy na negaci nějakého dalšího slova (Did you go there? I did not. Not me. Not there.) To první (no) ale také znamená přídavné jméno "žádný" (Did you go there? No way.)

Občas se vyskytnou vyjímky, třeba I am afraid not (neznamená "Nebojím se" ale "Obávám se, že ne") a I hope not (ne "Nedoufám" ale "Doufám, že ne") používají to dlouhé "not" vlastně ve významu samostatného slova, protože se nejedná o negaci předcházejících slov.

3
Odpovědětpřed 3 roky

Lana881185

"ja ne" do angl. i am not mi nevzalo, preco? nieje to spravne?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Jakub341436

I am - ja jsem. I am not - ja nejsem

0
Odpovědětpřed 8 měsíci

Lana881185

"ja ne" preklad do angl. i am not mi nevzalo, preco?

-3
Odpovědětpřed 1 rokem