Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Hvilke farger har flagget ditt?"

Translation:What colors does your flag have?

3 years ago

43 Comments


Serrer
Serrer

Svart over rødt over gult

3 years ago

Vologirl-chan

Er det Tyskland ? :D

3 years ago

TheRoofRabbit
TheRoofRabbit

Det store Rødt, Hvit, og Blå!

2 years ago

TheSolamnic
TheSolamnic

Well that narrows it down to: America, France, the U.K., Iceland, Norway, Australia, Chile, the Czech Republic, North Korea, Russia, or some other country I don't know about/forgot to mention.

8 months ago

FlFstur
FlFstur

Paraguay, Thailand, Laos, Cambodia, Serbia, Croatia, Slovenia, Slovakia, The Netherlands, Belize, Cuba, Costa Rica, Panama, Dominican Republic, Haiti, Kiribati, Luxembourg, Malaysia, Namibia, Nepal, The Philippines.

6 months ago

gingerninja3148
gingerninja3148

Hvit, rødt og blå. Jeg er ikke Norsk. Jeg er Australian.

2 years ago

CorgiAtom

Et blått kors i hvitt flagg. Kan dere gjette hvilket land er dette?

2 years ago

Deliciae
Deliciae
Mod

Vår gode nabo, Finland!

2 years ago

NilMarkas

Det er alt svart med en hvit skalle og kryssede bein xP

2 years ago

Highblood

Jar har fiddle dee dee å være sjørøver er greit med meg! Gjør hva du vil for en sjørøver er fri. DU ER SJØRØVER

2 years ago

NilMarkas

"Sjørøver" really means pirate? "Sea-robber"? lol Gotta' love the Nordic penchant for those succinct compound nouns ^.^

2 years ago

NilMarkas

Kan du si, "jarrrrrr"!?

2 years ago

Keernokner

Grønn, hvit og oransje. Venstre til høyre.

2 years ago

wes_wallie7
wes_wallie7

Flagget mitt har blå med en hvit stjerne og rødt over hvit

2 years ago

Loekild
Loekild

Unnskyld XD

2 years ago

Jacky668984

Hvit og rødt!

2 years ago

Jazgrza

Polen? ^^

2 years ago

MattHaythem
MattHaythem

Indonesia? Monaco?

10 months ago

ronksponk

Rødt, hvit, og blå- Jeg er Amerikan!! :D

1 year ago

Somethingmax

Rødt, Hvit, Blå, Svart, Grønt og Gult!

1 year ago

Rafal_25
Rafal_25

Flagget mitt har hvit over rødt farger.

2 years ago

Highblood

Rødt blad over hvit :) Canada sier hallo

2 years ago

noa53120
noa53120

Blå og hvit

2 years ago

fouad899633

Det er rødt og hvit og svart . fordi jeg bor i norge akkurat nå.

2 years ago

Andrew_Korsfarer

Men norges flagg er rød, hvit, og blå. Hva sier du?

1 year ago

Ethan92982
Ethan92982

Det har femti hvite stjerner og tretten røde og hvite striper.

2 years ago

TheRoofRabbit
TheRoofRabbit

This was in the Esperanto course, too, wasn't it?

2 years ago

blaeksbiofor

stripper av hvit, blå og rød

2 years ago

JWierson3

Rødt, hvit, og blå

2 years ago

hhh75
hhh75

Rødt og gult

2 years ago

Andrew_Korsfarer

Hvor er det?

1 year ago

Guruprasad999068

Rodt, hvit, gron og bla

2 years ago

gabriel.laz
gabriel.laz

Det er grønn, gult og blå :D

2 years ago

RafalDubov

Gult, grønn og rødt

1 year ago

IfeanyiAch1
IfeanyiAch1

Grønn, hvite og grønn

1 year ago

HayleyHead1

Svart og grønt og gult

1 year ago

Aliseeidon

crimson - hvit - crimson Latvia ❤

1 year ago

NoNo730245
NoNo730245

Hvit og svart, flagget min er innbilt.

Likely wrote it wrong.

1 year ago

Patrik513758

Hvit, blå og rødt

1 year ago

fanofharket

Hvit og rodt

10 months ago

wes_wallie7
wes_wallie7

Flagget mitt er rødt, blått og hvitt med én stor stjerne..

9 months ago

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Flagget vār har grønt over hvit over rødt farger. Vi bor i Mellom Europa. Vi lager "lángos" og "gulyás".

8 months ago

prozhan
prozhan

akvamarin, gult og svart

1 week ago