1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Který je to?"

"Který je to?"

Překlad:Which is it?

July 8, 2015

11 komentářů


MartinMask

Z ceske vety neni jednoznacne, zda jde o predmet nebo osobu, anglicky preklad pak muze byt spatne


nueby

Kdybychom bývali zvolili osobu, dle úplně stejné logiky byste si mohl stěžovat, že anglický překlad může být špatně, protože v češtině mohlo jít o předmět.


Pavel221503

Which one is it? Bylo by to prosim take OK, dekuji ...


OndrejUK

Ano a nutno podotknout, ze i casteji pouzivana verze. Cislovka one se pouziva velmi casto...


Lenka107389

má tam být it is.


ZdekaSchoo

to by to musela být oznamovací věta


JANASTAKOV10

Jak to že je to najednou zase opačně když je to otázka? Jak mam teda poznat jestli bude první sloveso nebo zájmeno?


ZdekaSchoo

pokud to není otázka na podmět, slovosled u otázky je vždy obrácený


landsmanv

"Which one?" Tohle by asi melo byt take spravne.


ZdekaSchoo

to je uznávané

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.