Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The man drinks."

Tłumaczenie:Ten mężczyzna pije.

3 lata temu

12 komentarzy


Kiki_hawk

Pan pije. To też jest dobre, tylko grzeczne tłumaczenie.

3 lata temu

kati.r1

Dlaczego jest s na końcu skoro to liczba pojedyncza :Pan pije

11 miesięcy temu

xmonyko

W czasie Present Simple w 3 os. l. poj. (he, she, it) do czasownika dodajemy -s.

6 miesięcy temu

Bartek314461

Ponieważ to jest trzecia osoba

6 miesięcy temu

xmonyko

Nie powinno być "ten pan pije"?

6 miesięcy temu

Alicja475747

Nudzi mi się

3 miesiące temu

pawel345944

Menszczyzna pije

1 rok temu

Estercia3

Lol Przeszłam ! <3

1 rok temu

mikaLala35

Mrówki i osy żyją w zgodzie. Udowodniono to naukowo 4 lata temu. Mrówki prowadzą hotel dla pszczół, a osy się pod nie podszywają... To trochę przykre, ale w ten sposób owady nawiązały nić porozumiewania się poprzez kłamstwo i zazdrość do rówieśników.

Jeśli ten komentarz poruszy wasze serca, odpiszcie na niego. Możecie uzewnętrznić w nim wasze uczucia lub po prostu polubić moją odpowiedź.

Dziękuję za przeczytanie...

1 rok temu

Bartek314461

Nuda

6 miesięcy temu

Julka753992

Czemu drinks a nie drink?

4 miesiące temu

NinaHamada

Bo 3 os. l. poj. ;-;

3 miesiące temu