"Ten hotel je na slavné třídě."

Překlad:The hotel is on a famous avenue.

July 8, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


lelakme

Ahoj proč nemůže být : the hotel is on the famous avenue?


PavelKuvar

Použil jsem the protože si myslím, že to tak má být. Proč je použit jen neurčitý člen?


SarkaD3891

U věty "Mám hotel na slavné třídě." mi to uznalo odpověď "I have a hotel on the famous avenue." a taky šlo o novou informaci. Ale tady to nejde?


vojo12765f

On the wall On the table On the street On the roof On the hill ale On a famous avenue? Tam všade môže byť určitý člen a pri AVENUE musí byť neurčitý? Prosím o vysvetlenie, kontextový dôvod sa mi javí ako špekulatívny. Ď


Jirka594359

Proč nejde užít vazbu There is a hotel ....? Chceme přece touto větou informovat o existenci toho hotelu.


JanaVackov8

Proč nemůže být A hotel is on THE famous avenue ?


KumoSK

Coto je jakoze 2 spravny odpovedi i The i that nechapu proc neuznane kdyz sem mnel jednu z nich


nueby

Protože říkáte 2 správné odpovědi, jednalo se o zaškrtávávání VŠECH správných překladů, ne JEDNOHO ze správných překladů.


KumoSK

Aha to sem přehlédl


kacenka9

A nemel jste chybu nekde ve zbytku vety?


KumoSK

Ne myslím ze ne použil sem -the hotel is on famous avenue


kacenka9

Tam vam chybi clen. Ta slavna trida potrebuje, v tomto pripade neurcity, clen. Tak mozna proto


MirkaEberlov

Ale je řeč o určitém hotelu, třída je slavná, skutečně nechápu, proč je chybou THE. A ano, četla jsem vysvětlení...


LudvikCrha

Použil jsem "the", protože tim, že je třída slavná tak je jedinečná.


mudrjindrich

také nechápu, the famous je správnější, mluvím o konkrétním hotelu, takže asi nebude na nějaké slavné třídě

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.