"Εγώ έχω να φάω μεσημεριανό με αυτόν."

Μετάφραση:I have to eat lunch with him.

πριν από 3 χρόνια

3 σχόλια


AneurinEE
AneurinEEPlus

So is έχω να + verb similar to saying πρέπει να + verb?

πριν από 3 χρόνια

panagiotis_ts
panagiotis_ts

Yes! It's exactly like the "have to + verb" in English. :-)

πριν από 3 χρόνια

AneurinEE
AneurinEEPlus

Many thanks.

πριν από 3 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.