Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εγώ έχω να φάω μεσημεριανό με αυτόν."

Μετάφραση:I have to eat lunch with him.

πριν από 3 χρόνια

3 σχόλια


AneurinEE
AneurinEEPlus

So is έχω να + verb similar to saying πρέπει να + verb?

πριν από 3 χρόνια

panagiotists
panagiotists

Yes! It's exactly like the "have to + verb" in English. :-)

πριν από 3 χρόνια

AneurinEE
AneurinEEPlus

Many thanks.

πριν από 3 χρόνια