"The search is over."

Переклад:Цей пошук закінчено.

3 роки тому

6 коментарів


YulianKukh

пошук закінчено?

2 роки тому

Drliadyk

думаю варіянт "пошук закінчено" має бути зараховано

1 рік тому

Kisilchyk

А чому "Пошук завершено" не правильн

9 місяців тому

alex_tv80
alex_tv80

Why the neuter gender? (закінченО)

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

It's not a neuter gender as it's not an adjective :) It's a verb (impersonal form)
Цей пошук закінчено. is more like The search was finished (by someone)

3 роки тому

Katyushka230168

"The" не має значення "цей"

8 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.