Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The search is over."

Переклад:Цей пошук закінчено.

3 роки тому

6 коментарів


YulianKukh

пошук закінчено?

2 роки тому

Drliadyk

думаю варіянт "пошук закінчено" має бути зараховано

11 місяців тому

Kisilchyk

А чому "Пошук завершено" не правильн

7 місяців тому

alex_tv80
alex_tv80

Why the neuter gender? (закінченО)

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

It's not a neuter gender as it's not an adjective :) It's a verb (impersonal form)
Цей пошук закінчено. is more like The search was finished (by someone)

3 роки тому

Katyushka230168

"The" не має значення "цей"

6 місяців тому