1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The search is over."

"The search is over."

Переклад:Цей пошук закінчено.

July 8, 2015

6 коментарів


YulianKukh

пошук закінчено?


Drliadyk

думаю варіянт "пошук закінчено" має бути зараховано


Kisilchyk

А чому "Пошук завершено" не правильн


Katyushka230168

"The" не має значення "цей"


alex_tv80

Why the neuter gender? (закінченО)


Vinnfred

It's not a neuter gender as it's not an adjective :) It's a verb (impersonal form)
Цей пошук закінчено. is more like The search was finished (by someone)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.