1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони платять вам."

"Вони платять вам."

Переклад:They pay you.

July 8, 2015

9 коментарів


dSD413

Pay тут звучить як key


Garry_S

Чому не правильно: "They pay to you" ?


Milkho

тому що так не говорять. Правильно без "to".


Kramnuchka

А чому не pays?


Oleg467581

Тому що вони а він іне вона


Nv46

чому не pays?


BzKZ9

S добавляється лише до третьої особи однини


Oleksandra211638

Pays використовується у одн. з він,вона


Oleksandra211638

You не вискочило,а я зашвидко натиснула перевірити

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.