Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"It is my child."

Vertaling:Het is mijn kind.

3 jaar gelden

3 opmerkingen


R.Dkr

ik had ook mijn maar het was mij allen voor zo een klein foutje ik snap er niks van voor zo n klei n foutje en ook bij eat of eats dat snapte ik ook niet maa r toen ik het aan me broer vraagte toen zij hij dat bijvoorbeeld zij is een meisje of hij is aan het drinken bij voor beeld in het voord zit er een hij of zij wij bij voor beelsd hij eet een sandwich en in het woor hoor je hij zij of wij dan moet je het met een s op schrijven en als er geen hij of zij of wij in zit dan moet het met een zonder s

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Use punctuation marks (leestekenen) a.u.b!

Je moet jouw nederlands en jouw engels verbeteren... Misschien kan je enkele grammatica boeken krijgen?

1 jaar gelden

Willard435900

Wat bedoel je eigenlijk? Het is een bezittelijk vnw dus 'mijn' en niet 'mij'. Bij 'he, she en it' komt er een s achter het werkwoord, bijvoorbeeld: he eats.

3 dagen geleden