"She explained that."

Μετάφραση:Αυτή το εξήγησε εκείνο.

July 9, 2015

5 σχόλια


wchargin

Γιατί χρειαζόμαστε το "το" εδώ; Γιατί είναι λάθος "Αυτή εξήγησε εκείνο";

July 9, 2015

Konstantin716578

Επίσης πρέπει να θεωρηθεί σωστό "Αυτή το εξήγησε"

August 1, 2018

Aikon17

Όταν λες -αυτή το εξήγησε- στην ελληνική γλώσσα, δεν είναι απαραίτητο να προσθέσεις και τη λέξη -αυτό- ή -εκείνο- εννοείται...

August 20, 2018

konkanta

Αυτή το εξήγησε. Πιστεύω ότι είναι σωστό

October 8, 2018

EiriniT3

Έχω την ίδια απορία.

July 8, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.